Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.
Presný postup reklamácie tovaru
1. Prosím vytlačte a vyplňte reklamačný formulár, stiahnúť ho môžete TU. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie Vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie a označiť správne číslo účtu na vrátenie peňazí (IBAN).
2. Tovar prosím vložte do pôvodnej krabice spolu s reklamačným formulárom a krabicu starostlivo prelepte lepciacou páskou.
3. Objednajte, prosím kuriéra DPD pomocou objednávkového formulára na stránke www.gant.sk/kurier.
Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.
My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.
V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle 02/3500 3000 alebo emailom na: info@gant.sk .