Reklamácie

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru.


Presný postup reklamácie tovaru

1. Prosím vytlačte a vyplňte reklamačný formulár, stiahnúť ho môžete TU. Na riadne a včasné vybavenie reklamácie Vám odporúčame presne popísať dôvod reklamácie a označiť správne číslo účtu na vrátenie peňazí (IBAN).

2. Tovar prosím vložte do pôvodnej krabice spolu s reklamačným formulárom a krabicu starostlivo prelepte lepciacou páskou.

3. Objednajte, prosím kuriéra DPD pomocou objednávkového formulára na stránke  www.gant.sk/kurier


Za okamih podania reklamácie sa považuje okamih doručenia reklamovaného tovaru spolu so všetkými zákonom stanovenými dokladmi na našu adresu.

My vašu reklamáciu zaevidujeme, o čom vás budeme informovať.

V lehote do 3 dní vás budeme kontaktovať s rozhodnutím, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie technické skúmanie tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

Celé znenie Reklamačného poriadku nájdete TU.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať telefonicky na čísle 02/3500 3000 alebo emailom na: info@gant.sk .